شیدا جونمشیدا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

گل زندگی ما

یکساله شدنت مبارک

1392/8/11 13:17
نویسنده : مامان و بابا
253 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تولد یکسالگی ات مبارک 

برای تولدت از ماههای قبل کلی تدارک دیده بودم و نقشه های رنگ و وارنگ داشتم که متاسفانه 20 روز مونده به تولدت مامانی فوت کرد که خیلی ناراحت شدیم و نشد که برای گل دخترم تولد بگیرم.خیلی دلم میخواست برام تولد میگرفتم ان اشااله سال بعد جبران می کنیم .
خیلی دوست دارم شیدا جونم، روز به روز شیرین تر میشی عزیزم الان دستتو می گیری به مبل و دیوار و خلاصه به همه جا و همش در حال تاتی کردنی فقط یه کمی ترسو هستی میری جلو میز تلویزیون و میگی  می خوای بیای بغل من البته با تاتی کردن ولی اگه دستتو نگیرم نمیای و از جات تکون نمیخوری .
امیدوارم سالهای سال زنده باشی و خوشبخت 
حالا تصمیم دارم ببرمت آتلیه و با یک کیک ازت عکس بگیرم که برات یادگاری بمونه تا ایشااله سال دیگه یه تولد حسابی برات بگیریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)